صفحه ها
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 197029
تعداد نوشته ها : 118
تعداد نظرات : 8
سايت مراجع تقليد

 آيت الله جواد تبريزي (رحمة الله علیه)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آيت الله محمد تقی بهجت (رحمة الله علیه‌)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آيت الله نوري همداني (مد ظله العالي‌)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آيت الله  سید صادق شیرازی (مد ظله العالي)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آيت الله لطف الله صافي (مد ظله العالي‌)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آيت الله ناصر مکارم شيرازي (مد ظله العالي‌)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آيت الله فاضل لنکرانی (رحمة الله علیه)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آيت الله سيد علي سيستاني (مد ظله العالي)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آيت الله وحيد خراساني (مد ظله العالي ‌)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آيت الله جوادي آملي (مد ظله العالي ‌)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آيت الله جعفر سبحاني (مد ظله العالي)

جهت دريافت كد لوگوي مراجع كليك كنيد
00 پایگاه فرهنگی ، مذهبی شیعه ها - لوگوهای حمایتی
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

وهابيت معتقدند خداوند متعال الاغ دارد و روزهاي پنجشنبه از آسمان با الاغ خود به زمين مي آيد از همين رو مستحب است كه در اين روز بر بالاي پشت بام برويم و يونجه بريزيم. علت داشتن چنين عقيده‌اي اين است كه آنان دين و توحيد خود را از ولايت نگرفته‌اند بلكه از خلافت گرفته‌اند.

 

استاد مهدي دانشمند، خطيب سرشناس  طي سخنراني در هيئت "عشاق الحسين(ع)" گفت: ما شيعيان با اهل سنت برادر هستيم اما برابر نيستم. مگر كسي كه اعتقاد به حضرت علي(ع) دارد با كسي كه "معاوية إبن أبي سفيان" را دوست دارد، يكي مي‌شود؟!

 

حجةالإسلام دانشمند در ادامه افزود: اسلام واقعي اسلامي است كه در آن ولايت است و نه خلافت. اسلامي كه در آن حيدر نيست، اسلام نيست. بنده 25 سال است كه اين حرف را مي‌زنم و حاضرم خون خود را در اين را بدهم. متأسفانه برخي افراد در محافل مختلف عليه من سخن مي‌گويند، مرا تخريب كرده و فردي مخالف وحدت اسلامي معرفي مي‌كنند.

 

اين خطيب سرشناس در ادامه اظهارات خود همچنين گفت: ما با اهل سنت مشكلي نداريم بلكه با وهابيت مشكل داريم. وهابيت معتقدند خداوند متعال الاغ دارد و روزهاي پنجشنبه از آسمان با الاغ خود به زمين مي آيد از همين رو مستحب است كه در اين روز بر بالاي پشت بام برويم و يونجه بريزيم. علت داشتن چنين عقيده‌اي اين است كه آنان دين و توحيد خود را از ولايت نگرفته‌اند بلكه از خلافت گرفته‌اند.

 

وي در ادامه افزود: بنده مايليم در اينجا نكته‌اي را روشن كنم. شيخ فخر رازي كه اهل سنت به او "امام فخر رازي" مي‌گويند، يكي از بزرگترين علماي اهل سنت است. وي مي‌گويد، ما (علماي اهل سنت) وقتي به آيه مباهله مي‌رسيم، دستانمان در برابر تشيع بالا مي‌رود و ديگر چيزي براي گفتن نداريم. زيرا در اينجا حق با شيعيان است. اما او در آخر حرفش براي نيش زدن مي‌گويد: اما شيعيان [حضرت] علي را بالاتر از پيامبر(ص) مي‌دانند.

 

دانشمند افزود: بنده به آقاي فخر رازي مي‌گويم، اولا شما كه شيعيان را متهم مي‌كنيد كه حضرت علي را بالاتر از پيامبر مي‌دانند، يك حديث يا روايت از علماي ما بياوريد. ما در مورد جايگاه امام علي(ع) و پيامبر(ص) مستند سخن مي‌گوييم. ما اگر اين همه از حضرت علي(ع) خوبي مي گوييم، دليل داريم و مستند صحبت مي‌كنيم و همه آن را از قرآن كريم هم مي آوريم. در آيه قرآن هم آمده كه نفس حضرت علي(ع) نفس حضرت محمد(ص) است. اما ما بيش از 50 روايت و حديث مي‌آوريم كه اهل سنت "عمر بن خطاب" را بالاتر از پيامبر(ص) مي‌دانند. شما مي‌گوييد ما شيعيان بعد از هر نماز سه بار حضرت جبرئيل را لعن مي كنيم! ما مي‌گوييم سند بياوريد. در كدام كتاب علماي شيعي وجود دارد؟ اين تهمت و دروغ است.

 

حجةالإسلام شيخ مهدي دانشمند در پايان اظهارات خود گفت: به بنده و ديگر همكارانم دستور داده اند كه بر روي منابر در مورد وحدت اسلامي سخن بگوييم. البته ما هم موافق وحدت هستيم زيرا بدون شك وحدت از تفرقه بهتر است.

 

منبع : شيعه آنلاين


دسته ها : متفرقه
1391/3/5 19
X